11 Ekim 2016

Audit

audit1

Otomotiv markalarının üretimden başlayarak nihai müşteriye kadar uzun süreçleri vardır, ancak bunlardan en önemlilerinden biri müşteri karşısında markayı temsil eden perakende satış ve servis noktalarıdır. Dolayısıyla standartlara uygunluğu açısından bu noktaların periyodik olarak denetlenmesinde fayda vardır.

Müşterilerimize değer katmak için otomotiv süreçleri konusunda denetim hizmetleri sunarak, hızla değişen hizmet sektöründe müşterilerimize yüksek standartlarda hizmet sunmak, değişim süreçleri uygulanması konularında destek vermek ve gerçekleştirdiği denetimler sırasında belirlenen kurallar ışığında katma değer yaratmaktır.

Tecrübemiz ve esnek yaklaşımımız ile müşterilerimizin gerçek ihtiyaçlarını belirlemek ve karşılamak için çalışıyor, iş ortaklarımıza hizmet alanlarımıza giren tüm konularda destek vermeyi hedefliyoruz.

Mevcut sorunlar ve güncel konularla ilgilenmenin yanı sıra, müşterilerimizin başarıları için önem taşıyan fırsat ve riskleri tanımlayarak ve çözüm üreterek iş verimliliğini arttırmayı amaçlamaktayız.

Audit süreci görüşme, ihtiyaç analizi ile başlayıp, denetçi tayini ve ziyaretler ile devam eder. Denetim bulguları, puan hesaplamalı güçlü raporlar, özet yönetici raporları ve aksiyon planı ile sonuçlanır. ISO 19011 belgemiz ile iç denetimler etkin bir şekilde gerçekleştirilmektedir.

Audit alanlar:

  • Servis süreçleri uygunluk denetimleri
  • Standartlara ve prosedürlere uygunluk
  • Cihaz, ekipman, donanım uygunluğu
  • Kaporta – Boya süreçleri, çalışma ortamı, cihaz ekipman durumu
  • Personelin nicelik ve niteliksel analizi

Bu hizmet ile amaç, bayi ve servis standartlarını denetleyerek marka imajını korumak, şirket kalite ve prosedürlerinin uygunluğunu üst seviyede tutarak müşteri memnuniyeti sağlamaktır.