Koçluk, kişinin sahip olduğu potansiyelini ve gücünü, kendi istediği doğrultuda değişim veya gelişim sağlamaya ve eyleme dönüştürmeye yarayan bir araçtır.
Bir yönetim stili olarak koçluk:
Bayide satış/servis müdürleri, koçluk becerilerini kullanarak çalışanlarının performanslarını önemli ölçüde ve kalıcı bir şekilde arttırabileceklerdir. Müşteri beklentileri ve performans arasında ilişki kurarak, müşteri memnuniyetini nasıl geliştirebileceklerini tanıyacaklardır.
Hedefler:
Koçluk eğitimi alan ve uygulayan bayi yöneticileri;
- Müşteri memnuniyetinin nasıl meydana geldiğini ve onu nasıl etkileyebileceğinizi bulacaklar.
- Satış/servis alanını etkili bir şekilde kontrol etmek için hizmet için kilit verileri kullanmanın faydalarını ve kısıtlamalarını bilecekler.
- Satış/servis yöneticisi olarak çalışanların performansını nasıl sürdürülebilir bir şekilde artırabileceğini öğrenecekler.
- Sürekli bir gelişim sürecini nasıl oluşturabileceğini öğrenecekler.